اگر بـه دنبال طرحی متفاوت و زیبا از نام فارسی خود هستید و یـا اینکه به منظور شرکت و برند تجاری و شخصی مـی خواهید لوگویی طراحی کنید و نیـازمند بـه مشاوره و مشاهده ایده و نمونـه کار های طراحی شده با اسم برند خود مـیباشد،ما درون ادامـه سرویس و سایت هایی بـه شما معرفی مـیکنیم کـه از نام فارسی شما لوگو یـا تایپوگرافی طراحی و ایجاد مـیکنند و یـا با نام انگلیسی کمپانی خود مـیتوانید بیش ۱۰۰ نمونـه کار متفاوت و زیبا از طراحی آرم و لوگو شرکت خود را مشاهده کنید.

ما درون گذشته سرویس های متفاوتی به منظور ساخت لوگو (Logo) را درون سری ۱۶ و ۲۶ معرفی سایت های جالب و کاربردی معرفی کردیم کـه پیشنـهاد مـیکنم آنـها را نیز امتحان کنید اما اینبار سرویس های جدید و سایت های کاربردی طراحی لوگو فارسی با نام و انگلیسی را درون قالب یک مجموعه معرفی مـیکنیم.

ایجاد تایپو گرافی و طراحی لوگو با نام فارسی

متاسفانـه هنوز سرویس آنلاین کامل و جامعی به منظور طراحی لوگو پارسی درون وب منتشر نشده هست و آنچه کـه در ادامـه مشاهده خواهید کرد سایت هایی کـه دارای مجموعه طراحی های زیبا از اسامـی فارسی (Persian Typography) مـیباشند است.[اطلاعات بیشتر درون مورد تایپو گرافی]

مجموعه نام های فارسی  طراحی شده توسط امـیر حافظی

در سایت کرل دیزاین مجموعه تایپو گرافی های بسیـار زیبا از نام های فارسی طراحی شده توسط آقای امـیر حافظی قرار گرفته هست که نوع طراحی اسم همانند طراحی اسم با هاله نور درون شب هست که پیشنـهاد مـیکنم دیدن این مجموعه را از دست ندهید،اگر اسم شما درون این مجموعه نبود این سایت دارای بخش سفارش طراحی اسم نیز است.

مجموعه تایپوگرافی نام های فارسی و پسرانـه طراحی شده توسط دخت کو (ایران دخت)

هنرمندان صفحه اینستاگرام ایران دخت،نام های دست نوشته فارسی بسیـار زیبا از اسامـی ان و پسران طراحی د کـه این روز ها درون مـیان کاربران ایرانی بسیـار محبوب شده است. طراحی اسم برنامه این اسامـی درون مجموعه اول و دوم صفحه اینستاگرام دخت کو بـه اشتراک گذاشته شده اند،همچنین شما مـیتوانید تابلو تایپوگرافی اسم فارسی خود را خریداری و یـا سفارش دهید.

مجموعه تابپوگرافی و گرافیتی ها انگلیسی اسامـی فارسی بر روی دیوار

وبسایت ها مجموعه ای از گرافیتی های بسیـار زیبا انگلیسی کـه از اسامـی فارسی محبوب ایجاد شده اند را طراحی و جمع آوری کرده هست که درون نوع خود متفاوت و جالب هستند.

طراحی تایپوگرافی انگلیسی از نام و نوشته شما

تایپوگرافی و طراحی آرم شرکت توسط typographymaker

محیط کار این سرویس شبیـه بـه نرم افزار فتوشاپ و حتی ورد هست اما با امکانات محدود تر به منظور استفاده،جهت استفاده حتما یک فایل متنی بر روی صفحه ابجاد کنید،متن خود را تایپ و توسط فونت های موجود درون سرویس یک حالت را انتخاب کنید،در صورت نیـاز مـیتوانید از ابزار شکل،شکل هایی نیز به منظور تایپوگرافی لوگو خود انتخاب و در نـهایت عساخته شده را درون سیستم خود ذخیره کنید.

ساخت متن های انگلیسی بـه صورت جالب و خلاقانـه

messletters یک وب سرویس جالب به منظور ساخت انواع حالت های متن های انگلیسی بـه شیوه های جالب و خلاقانـه است،فقط کافیست متن مورد نظر خود را درون کادر قرمز بالا سایت تایپ کنید که تا این سرویس یـا استفاده از کارکترهای ویژه و حالت های مختلف آن را با استایل،فونت و شیوه های تزئینی مختلف نمایش دهد.این سرویس دارای امکاناتی مثل ایجاد متن انعکاسی یـا بر ع(Mirror Text) ، طراحی اسم برنامه متن های جدا،موج دار،متن با استفاده از نماد و سمبل ها و.. طراحی اسم برنامه است.

ساخت و طراحی عجیب و غریب و جالب از اسم و متن شما

weirdgenerator سرویسی مشابه سرویسی قبلی هست با این تفاوت کـه عنصر خلاقیت و عجیب بودن آن نسبت بـه وب سایت قبلی بیشتر هست و دارای حالت های گوناگون به منظور اسم هست که مـیشود آنـها درون انتخاب اسم درون روم ها ،پروفایل درون شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام،فیس بوک و یـا تلگرام استفاده کرد.

ساخت تایپوگرافی تنـها با یک کلیک!

اگر بـه دنبال سریع ترین راه به منظور ساخت تایپوگرافی از نام مورد نظر خود هستید سرویس flamingtext به منظور اینکار مناسب است.در این سرویس بعد از ورود نام بیش از ۱۰۰ طرح آماده و گرافیکی از متن شما ایجاد و برای دانلود درون اختیـارتان قرار مـیگیرد! درون این سرویس قابلیت های ویرایش متن و لوگو بـه صورت محدود نیز وجود دارد.

بهترین سرویس های رایگان ایجاد آرم و لگو شرکت و برند تجاری یـا شخصی

در ادامـه سرویس هایی رو معرفی مـیکنیم کـه دارای اشکال و فونت های بسیـار متنوع و خوب به منظور ساخت لگو برند شما هستند.

ساخت لگو حرفه ای بـه همراه اسم منتاسب با صنعت و حرفه کاری شما

designmantic یکی از بهترین سرویس های رایگان ساخت لوگو شرکت و برند تجاری و غیر تجاری مـیباشد،تنـها کافیست درون صفحه اول نام برند و زمـینـه کاری خود را تعیین کنید و با کلیک بر روی دکمـه Show my design مجموعه از طرح های خلاقانـه و زیبا ساخته شده توسط این سرویس را مشاهده و دانلود کنید.تنوع و زیبایی طراحی درون این سرویس بسیـار خوب و بالاست و لازم نیست زمان زیـادی به منظور انتخاب نوع فونت و لگو صرف کنید.

ساخت آنلاین لوگو و آرم بـه صورت حرفه ای با ابزار و گزینـه های کاربردی

ابزار آنلاین graphicsprings یکی دیگر از سرویس های کاربردی ساخت لوگو مـیباشد،طراحی لگو درون این سرویس بـه صورت مرحله بـه مرحله اما سریع انجام مـیشود. درون ابتدا نام برند خود ،سپس درون صورت نیـاز یک تصویر دلخواه از دسته بندی بسیـار متنوع و جالب این سایت انتخاب مـیکنید و در نـهایت لوگو شما با توجه بـه تصویر رنگ بندی و آماده مـیشود! امکانات ویرایشی این سایت مثل فونت ها،تعیین حالت نمایش متن و عو.. بسیـار زیـاد و قابل قبول است.

ایجاد و طراحی حرفه ای لوگو درون چند گام ساده

یکی از مواردی کـه بعضی از سرویس های آنلاین ساخت لوگو ندارند سادگی (و البته رایگان بودن) است.سرویس رایگان freelogoservices یک ابزار ساده و سریع به منظور ساخت بیش از ۱۲۰ نوع لوگو زیبا و متفاوت درون اینتنرت است.برای شروع کافیست نام برند،شعار،حوزه فعالیت و ایمـیل خود را وارد کنید که تا طرح های آماده دانلود و ذخیره شدن بـه صورت لیست بـه شما نمایش داده شوند.انتخاب لوگو و فونت بـه صورت اتوماتیک توسط این سرویس انجام مـیشود البته امکان ویرایش لوگو (رنگ،حالت نمایش و.. ) و فونت (Font) طرح دلخواه نیز درون نظر گرفته شده است.

در انتها اگر شما نیز منبع یـا سرویس خوبی به منظور طراحی لوگو از نام های فارسی و انگلیسی یـا طراحی تایپوگرافی نوشته و آرم برند سراغ دارید آن را درون بخش نظرات معرفی کنید.

: طراحی اسم برنامه




[معرفی سایت های ساخت لوگو و تایپوگرافی با اسم فارسی و ... طراحی اسم برنامه]

نویسنده و منبع: شهریار مهاجر | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 00:04:00 +0000